Bize Katılın

Öne Çıkan Yayın

Blogger Nedir, Blogger Kime Denir

Blog yazarı demektir. Kolaylıkla düşüncelerinizi paylaşabileceğiniz bir web sitesidir bloglar. Blog yazarı olmak istiyorsanız sanırım biraz...

Blogger tarafından desteklenmektedir.
14.09.2014
Adsenseye kaydınız onaylandıüında ikinci yapmanız gereken adım sitenize adsense kodu eklemektir. Bu eğitimde ister wordpress sitenize isterseniz blogger'a nasıl adsense kodu oluşturup ekleyeceğinizi öğreneceksiniz. Ayrıca bu eğitimle birlikte adsense özel kanal oluşturmayı da göreceksiniz.

Adsense bilindiği gibi google arama motoruna ait bir reklam platformudur. Bazı seo uzmanları siteye adsense kodu eklemek seo açısından uygun olabileceğini düşünür. Çünkü google robotlarından biri de adsense için çalışır ve her makalenizdeki tüm kelimeleri tarar. Bununla birlikte o sayfada içeriğinize uygun reklam gösterimi yapılır. Adsense kodu eklemek site index hızını arttırdığı düşünülmekle birlikte kesin bilgi değildir ve adsense şu an için sitenizden yada blogunuzdan ek gelir sağlamanız için kullanılmaktadır.

Sitenizdeki reklam alanlarına uygun adsense kodu oluşturmayı öğrenmek için aşağıdaki video eğitimi seyredebilirsiniz.

40 yorum:

  1. teşekkürler hocam reklam alanımın ebatını bloğumda nasıl anlarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Style dosyaları arasında genişlik alanlarını bulabilirsin. width genişlik ayarını ayarlar... Ama kodlama bilgin yoksa oynamanı tavsiye etmem...

      Sil
  2. Abi ne dediysen yaptım ama olmadı bi bakarmısın bloguma yardımcı ol lütfen


    ustadnapolyon.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsense başvurun kabul edildi mi? Bir önceki video eğitimde adsense başvuruyu anlatmıştım? Bknz: http://kolaywebtasarim.blogspot.com.tr/2014/09/adsense-basvuru-yapma.html

      Sil
  3. Kardes emeğine sağlık, videoda 141 TL kazanmisin blogger sitendenmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kardeşim. Kazanç değişir. Ay sonuna kadar 300-400ü buluyor. Çok kaliteli siteler var tabiki bu kazanç artabiliyor. 7000TL civarı kazanan tandıklarım da var. Ne kadar kazandığın sitenin kalitesiyle, ziyaretçi sayınla ve reklam yerleşimlerinle doğru orantılı olarak değişir...

      Sil
    2. Dorix TV benim hesab

      Tayfun blogger işine 3 gun önce basladim...3 gundur sabah aksam gece kadar youtube videolarini izledim..bu blog siteni takip ettim...cok YARDIMCI OLDUN ALLAH razi olsun

      ufak bi sorum daha var ; mesela blogg siteme bi deprem haberi yayinladim...birisi google de arasa bloggum cikarmi?
      Birde yurtdisinda yasiyorum..bi yayin yaptimmi hep Almanyadan sayfa goruntulenmis oluyor TR den yok...haberler TR

      Sil
    3. Direkt blogun çıkmaz. Blogunun çıkması için seo yapmış olman lazım. Google kaliteye göre sıralandırma yapar. Siten kaliteli ise belli başlı kelimelerde ilk sayfaya yükselirsin. Ama bu hemen olan birşey değil...

      Blogunu yeni açtığına göre tahminim orada görüntülediğin ziyaretçi kendindir. Çünkü bir blog 3-4 günde google'dan ziyaretçi almaz. Alsa bile çok zordur. Birkaç ay düzenli yazı eklemelisin, siteni tanıtmalısın forumlarda sosyal ağlarda... Gerekirse bir süre reklam vermelisin. Siten yükseldikten sonra artık reklam vermene gerek kalmayabilir. Ama şunu unutma. Örneğin coca cola herkes tarafından bilinir. Yine de sürekli reklam vermeye devam ediyor. Oysa çok fazla rakibi de yok. İnternette senin belki yüzlerce rakibin var. Senin sitene benzeyen yada aynı içerikleri barındıran yüzlerce hatta binlerce site olabilir. Onların arasından sıyrılıp google'a senin daha iyi olduğunu göstermen gerekiyor. Bu hemen olmaz. Ama olursa, orada sadece Türkiye değil, birçok ülkenin ismini göreceksin...

      İyi bloglamalar ;)

      Sil
  4. hocam benim adsensem youtube dan aldığım adsense bloguma bağladım bloğumda kazançlarda adsense kimliğim falan gözüküyor. reklam kodumu aldım bloğuma ekledim. ayrıca adsense mail ile bloğu açtığım gmailim aynı adsense gatgeti ile de ekledim bitane reklam ama 1 aydır hiç daha gösterime başlamadı reklamları. bloğum http://bitcoinvar.blogspot.com/ bi bakarmısın kötümü sence fikrin benim için önemli. birde adsenseye yanlışlıkla bir site ekledim site bana ayit değil silmek istedim o siteyi fakat sile bilecek bir yer bulamadım adsensede yardımcı olursan çok sevinirim şöle yazıyor adsenseye girdiğimde '' Kendi web sitenizde reklam gösterme isteğinizi tamamlamak için, reklam kodunu www.mehmet-btc-faucet.com.tr/ adresine uygulamanız gerekli. Yeni sürüme geçiş isteğiniz, ancak reklam kodunun uygulandığı alanda gösterim biriktikten sonra incelenebilir. Daha fazla bilgi edinin.'' yardımını bekliyorum hocam çok tşk ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet kardeşim öncelikle belirtmeliyimki google özgün sitelere önem verir. Kopyala yapıştır siteler google için değer taşımaz. Buna sitende özen gösteriyorsan er geç kazanmaya başlarsın. Sitende çok fazla link çıkışı var. Bunları azalt yada rel=nofollow verki sitene çok fazla zararı olmasın.
      İkinci olarak youtube sayfandaki farklı siteyi silip kendininkini eklemen gerekiyor... Kanal ayarlarında ek seçenekleri görüntüleye tıkla, gelişmiş bölümünde hani ülke filan değiştirdiğimiz alan varya, oranın biraz altında site adresini görürsün. Pasiftir zaten. Sağında kaldır diye yazıyordur. Ordan kaldıra tıklayacaksın, kendi siteni ekleyeceksin... En kötü ihtimalle adsense başvurusunda bulun. Başvuruda bulunurken zaten bir adsense hesabım var'ı seç. Blogun için başvurun incelenecek ve eğer kaliteliyse, organik ziyaretçileri varsa onay maili bir süre sonra gelir. Bu bir süre tabi değişmekte, çok uzayabiliyor bazen...

      Sil
  5. hocam soru sormuştum ama yanıtla mışsınz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar yoğunum bu yüzden geç yanıtladım kardeşim kusura bakma ;)

      Sil
  6. çok tşk ederim hocam saolasın

    YanıtlaSil
  7. '' Kendi web sitenizde reklam gösterme isteğinizi tamamlamak için, reklam kodunu www.mehmet-btc-faucet.com.tr/ adresine uygulamanız gerekli. Yeni sürüme geçiş isteğiniz, ancak reklam kodunun uygulandığı alanda gösterim biriktikten sonra incelenebilir. Daha fazla bilgi edinin.''
    Hocam ben yukarıda yazan siteyi yanlışlıkla adsenseme ekledim (youtube kanalıma değil) ve bu siteyi adsenseden silmek istiyorum ama bir türlü yapamadım. Adsenseye her girdiğimde bu yazı ile karşılaşıyorum bir çözüm öneriniz varsa sevinirim çok tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet kardeşim Adsense yönetim panelinde sağ üst köşede çark işareti var. Oraya tıkladığında açılan mini pencereden Ayarlara tıkla. Ordan yeni bir sayfa açılır. Bu sayfada sol tarafta menü vardır. site yönetimi yazar. Site yönetimine tıkladığında eklediğin siteler ve ekleyeceğin sitelerin listesi gelir. Kaldırmak istediğin sitenin sol tarafındaki küçük kareye tıkladığında en üstte KALDIR yazısının aktifleştiğini görürsün. Kaldıra tıklarsan kalkmış olacak. Ordan yeni site de ekleyebiliyorsun ;)

      Anlamadıysan yada yapamazsan resimli anlatım yayınlayım kardeşim ;)

      Sil
  8. SELAM TAYFUN BEY SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİ BLOGGERS REKLAM KOYDUM AMA GÖZÜKMÜYOR.NASIL HALLEDERİM Bİ ÇÖZÜM VARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzun önce onaylanması gerekiyor. Google botları sitenizi bir süre tarar ve google size mail gönderir. Eğer siteniz google program koşullarına uygunsa reklam gösterimi gerçekleşir, uygun değilse, (bahis,kumar, +18 içerik, yeterli makale bulunmaması, makalelerin kopya içerik olması ve diğer nedenler) blogunuzda reklam yayını başlatılmaz...

      Sil
    2. URL, "blogger.com" barındırma iş ortağını içeremez.
      Birden çok web siteniz, alanınız ve/veya mobil web sayfanız olsa bile, lütfen yalnızca birincil web sitenizi ya da URL'nizi (ör. www.example.com) girin.
      adsense girdigimde kırmızı bi sütun geliyor tıklıyorum blogu yazıyorm geçersiz diyor..

      Sil
    3. Kardeşim adsenseden onay maili geldi mi? Bir önceki yorumda onaylanması gerekiyor diye yazmıştım? Önce onay maili gelecek ana site kabul edilecek. Daha sonra blogları filan ekliyoruz. Önce ana sitenin kabul edilmesi lazım... Youtube kanalımda ilk adsense videolarında onay mailini de göstermiştim...

      Sil
    4. hocam tam olarak ana siteden kasıt ne google adsense hesabımı bende bu konudan müzdaribim bir türlü blogumu ekleyemedim.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı listeye reklam gösterimi yapmak istediğiniz sitenizi ekleyin. Bu bir blogger bloguysa sitenize reklam eklerken gadgetler arasında adsense'yi değil html olarak ekleme yapın ve html gadgetine adsense panelinde oluşturmuş olduğunuz reklam kodunu yapıştırın.

      NOT: Blogunuzda reklam yayınının başlaması için blogunuzun adsense politikalarına uygun olması gerekmektedir. aksi taktirde blogunuz kabul edilmez...

      Sil
  10. yardımların için tşk ederim hocam

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsense hesabını youtube kanalını kullanarak açmışsın. adsense panelinden site ekle bölümünden blogunun yada sitenin adresini eklemen gerekiyor. Blogun kabul edilirse reklamlarım bölümünden yeni bir reklam kodu oluşturduğunda gösterime başlanır. Blogunu eklemeden önce blogunun adsense politikalarına uyduğuna emin ol...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. merhaba hocam adsense reklamı ne kadar zamanda sitede görünür

    YanıtlaSil
  15. Abi birşey sorucam youtube üzerinden almış olduğum adsense hesabıma blog ekledim .blogumda şuan 11 yazı mevcut.kodları alıp siteyede entegre ettim.Ama hala reklam yerleri boş.Bunun nedeni ne olabilir ?

    YanıtlaSil
  16. adense hesabı açamıyorum yardım edebilecek var mı?

    YanıtlaSil
  17. İkinci El Eşya Sitem Var Ben Bu Siteme Adsense Hesabı Eklemek İstiyorum Bana Yardımcı Olursanız Sevinirim. Vep Sitem Bu http://www.spotesyalar.net

    YanıtlaSil
  18. Yeni nesil weeb admin html yönetim paneli ile web siteleri yapmak çok daha kolay ve olusturdugunuz widgetler sayesınde tek tuşla içerik ekleyebilir ve silebilirsiniz ve bir güzel yanıda html web sitesine verı tabanı bıle ekleyebılırsınız detaylı bılgı ıcın lınkten devam edin

    http://weeb.com.tr/

    YanıtlaSil
  19. farkli gmail kolandigim icin adsense hesabi problem cikdi

    YanıtlaSil
  20. WEB BUİLDER DEN REKLAMI NASIL YERLEŞTİRİRİM ACİL YARDIM

    YanıtlaSil
  21. selam kerdeşim benim blogger siteme www.forumantep.blogspot.com bu adrese dışardan booy nasıl ekleyebilirim yardımcı olursan sevinirim mail olrak yanıtlarsan daha iyi olur cakir.hamza@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. Üstadım Adsense ve Html olarak şablondan reklamları ekledim siteye. Yalnız blogu görüntüle dediğim zaman hiç bir şekilde reklamlar gözükmüyor. Bu konuda yardımcı olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  23. Hiç bişey anlamadım galiba ben bu işe uygun değilim

    YanıtlaSil
  24. Merhaba benim adsense hesabimin onaylandigina dair mail gelmedi fakat yerlesimden kayitlarin oldugu kisma duzenle dedgimde yayinlarda reklam goster secenegi secilmiyordu suan seciliyor.
    Gadget da ekledim adsense reklamlari icin o da kayit oldu fakat kabul maili gelmedi baska bisey yapmam gerekiyor mu?

    YanıtlaSil
  25. abi adsense başvurum kabul edildi ama reklamı koyabilirim ama görükmüyor reklam nedeni ne acaba abi bi bakar mısın? http://guncelbilgiler34.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Doğal Sızma Zeytinyağı