Bize Katılın

Öne Çıkan Yayın

Blogger Nedir, Blogger Kime Denir

Blog yazarı demektir. Kolaylıkla düşüncelerinizi paylaşabileceğiniz bir web sitesidir bloglar. Blog yazarı olmak istiyorsanız sanırım biraz...

Blogger tarafından desteklenmektedir.
14.09.2014
Youtube kanalınızdan para kazanabilirsiniz. Oldukça kolay bir işlem ile youtube kanalınızı para kazanmaya açabilir ve youtube videolarınızdan para kazanmaya başlayabilirsiniz.
Youtube kanalınızdan para kazanmanın yolu, reklamlarınızda reklam gösterimi yapmaktır. Ancak her video için ayrı ayrı uğraşmanıza gerek yok. Aşağıdaki video ile youtube kanalınızı adsense hesabı ile ilişkilendirmeyi öğreneceksiniz. Böylece youtube videolarınız size para kazandırmaya başlayacak.

Youtube güncellemesinden sonra youtube adsense başvurusu biraz karıştırılmakta. Aşağıdaki videoda oldukça basit bir şekilde bu işlemi nasıl yapacağınızı anlattım. Youtube'dan Türkiye'den nasıl para kazanacağınızı merak ediyorsanız aşağıdaki videoyu seyredin.


2 yorum:

  1. hocam kusura bakmayın soruyu yanlış yerde soruyor ola bilirim
    hocam ben torrent indiribilinen bir site yaptım konu açarken her seferinde yeni kayıt oluştur diyorum.
    oluşturdugum kayıtlar ana sayfada gözüküyor ben üste katagori sayfaları açmak istiyorum film, oyun, müzik, gibi.
    yeni kayıt yaparken yaptıgım kaydım hangi katogari olacagını nasıl ayarlaya bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buyur kardeşim kanalımda yayınlamıştım daha önce: https://www.youtube.com/watch?v=J0Q_79g7ifQ

      Sil

Doğal Sızma Zeytinyağı